Lánybúcsú szervezés a kandallónk mellett

Történt egyszer, hogy a barátnőm kezét megkérte az akkori barátja (most már vőlegénye) és ezzel rám, legjobb barátnőre, hárult a lánybúcsú megszervezésének minden sava-borsa, a negatív és pozitív oldallal együtt. A jó lánybúcsú megszervezéséhez idő kell, ezért rendkívül hálás voltam, hogy a lánykérés megtörtént így ősszel és csak nyár végére tűzték ki az esküvő napját. Tehát mi nyugodtan szervezhetjük a lánybúcsút nyárra és így egy csomó programmal többet tudunk leszervezni és nem esünk el egyik lehetőségtől sem az időjárás miatt, feltéve ha időben kezdünk neki.

Így történt az, hogy egy szeles, esős novemberi hétvégén összeültünk a lánybúcsús meghívottakkal ötletelni. Szerencsékre menyasszonynak esküvő szervezési döntéseket kellet meghoznia, így nem volt szükség nagyon titkolózni, hogy mi mit csinálunk. Igaz az esküvő szervezésbe is besegítek, de ezt a kiváltságos dolgot meghagyom a nagyrészt menyasszonynak és a vőlegénynek.

A kandallónk, amit nem is olyan régen rakattam be, kellemes meleget nyújtott átázott  csontjainknak. Készítettem rumos teát és forró csokit is, hogy meglegyen az ihlet. Valami olyan megoldást szeretnénk kiötleni, ami mindenkinek megfelel majd és senki nem érzi úgy, hogy kihagyták a buliból. Fontos az is, hogy a lánybúcsú témája passzoljon a menyasszonyhoz, elvégre ez neki lesz tartva.

Szépen sorban vettük át az ötletek. Zsófi hozta szóba, hogy akár külföldre is mehetünk ünnepelni. Például egy kevésbé ismert helyre, ahol olyan felfedezős túrát szervezhetnénk. Természetesen a helyi különleges italokat is megkóstolnánk az is része az ünneplésnek. Egyszer egy ismerősöm mondta, hogy mennyire elege van már a zsákszámra szervezett egyforma lánybúcsúkból. Ők tőlük én is hallottam, hogy elutaztak talán Albániába, hogy ünnepeljenek. Mesélte hogy bőven belefért még a helyi nevezetességek felfedezése is. Ezt az ötletet sajnos elvetettük, mert a Fanni nagyon fél a repüléstől és máshogyan meg nem tudtuk volna megoldani az utazást.

Szépen lassan fogytak az innivalók és a rágcsálnivalók is. Aztán Barbinak támadt az az ötlete, hogy akár piknikezhetnénk is. Ezzel kicsit tovább gondolta az utazós ötletet. Ehhez tudunk könnyen helyszínt találni, nem kell a foglalással bajlódni és nem kerül rengeteg pénzbe sem. Ezt az gondolatot én szavaztam le, mert ennél egy picit érdekesebb ötletet szeretnék megvalósítani a legjobb barátnőmnek.

Lassan az egész este is eltelt és csak nem jutottunk előrébb. Ekkor Laura volt az, aki előállt a megmentő tervvel. A remek ötlet pedig az volt, hogy keressünk rá a google-ban. Nem is tudom ez még, hogy nem jutott eszünkbe, itt ültünk és gondolkodtunk már órák óta és egyikünk sem gondolt erre. Ennek ellenére így találtuk meg a tökéletes megoldást a https://balatonpro.hu/lanybucsu-balaton/ weboldalon.

Ez a https://balatonpro.hu/lanybucsu-balaton/ oldal több lehetőséget is kínál a problémáinkra. Egybe olvasztja a kirándulásos verziónkat és a hagyományos ünneplést. Kipróbálhatjuk a vitorlázást, mellette iszogathatunk ezt biztosítják is számunkra korlátlanul. Szakértő kezekben leszünk, mert lesz egy kapitány, aki irányítja majd a hajót.

Alaposabban utánajárva még több olyan információt találtunk, ami meggyőzött minket arról, hogy a https://balatonpro.hu/lanybucsu-balaton/ lesz a tökéletes választás nekünk. Kapunk lehetőséget vitorlázni, majd szórakozni mehetünk Siófok legjobb helyeire, és ez még nem minden, ha igényeljük akkor vacsorázhatunk és reggelizhetünk egy balatoni panorámás étteremben is. Ha kiszeretnénk pihenni a húzós bulizás fáradalmait még wellnessezhetünk is. Hát nem csodálatos?! Azonnal foglaltunk.

A rossz időre is készülnek (bár nagyon remélem, hogy ez nem következik be) el tudunk menni fedett helyre is, de akár vissza is igényelhetjük a foglalót. Most már csak az van hátra, hogy idő előtt ne szóljuk el magunkat és várjuk a nyarat és nem (csak) az esküvő miatt.